Reklamaatiot
Jos Kirjab2b-kaupasta ostettu kirja on viallinen tai kirja on vaurioitunut matkalla, ota yhteyttä asiakaspalveluumme laittamalla viestiä osoitteeseen asiakaspalvelu@kirjab2b.fi.
Reklamaatio tulee tehdä kirjallisesti mahdollisimman pian tilauksen vastaanottamisesta.
Reklamaation tekeminen Kirjab2b-verkkokaupasta tilattuihin kirjoihin ja kalentereihin:
Lähetä sähköpostia asiakaspalveluumme osoitteeseen: asiakaspalvelu@kirjab2b.fi.
- Kuvaile millainen virhe kirjassa on.
- Liitä viestiin mukaan kuva tai kuvia vauriosta tai virheestä.
- Saat viestiisi vastauksen, kun reklamaatiosi on käsittelyssä.
- Pyrimme käsittelemään reklamaatiot 1-2 arkipäivän kuluessa.
Virheellisiksi ilmoitetuista kirjoista toimitamme asiakkaalle ensisijaisesti uuden kirjan. Jos kirjaa ei ole enää saatavilla, voimme tarjota hinnanalennusta, korvaavan kirjan tai tehdä hyvityksen riippuen virheen laadusta.
Huomioithan, että käsittelemme vain Kirjab2b-verkkokaupasta ostettujen kirjojen reklamaatioita.
Voit soittaa asiakaspalveluumme kysyäksesi lisäohjeita.