Usein kysyttyä

Tältä sivulta löydät vastauksia Kirjab2b-verkkokaupan usein esitettyihin kysymyksiin. Jos et löytänyt vastausta kysymykseesi, voit olla meihin yhteydessä osoitteessa: asiakaspalvelu@kirjab2b.fi.

Yleisiä kysymyksiä

Kuka voi tilata Kirjab2b-verkkokaupasta?

Kirjab2b-verkkokauppa on suunniteltu yritys- ja yhdistysasiakkaiden
tarpeisiin. Tilataksesi Kirjab2b-verkkokaupasta, tulee sinun ensin rekisteröityä
asiakkaaksi täyttämällä rekisteröitymislomake etusivullamme. Rekisteröitymistä varten tarvitset y-tunnuksen. Lue tarkemmat ohjeet Miten teen tilauksen -sivulta.

Oletko yksityinen asiakas? Toivotamme
sinut lämpimästi tervetulleeksi asiakkaaksemme kuluttajille suunnattuun Kirja.fi-verkkokauppaamme.

Mitä kirjoja Kirjab2b-verkkokaupan valikoimaan kuuluu?

Kirjab2b-verkkokauppa myy Werner Söderström Osakeyhtiön omistamien kustantamoiden (WSOY, Tammi, Bazar, Docendo, Johnny Kniga, Kosmos ja Readme.fi) painettuja kirjoja eri formaateissa. Valikoimastamme löytyy kaikki uutuudet sekä laajasti myös vanhempaa tuotantoa. Myymme kauno-, jännitys-, tieto- ja lasten- ja nuortenkirjallisuutta.

Haluaisin pyytää tarjouksen, miten toimin?

Voit lähettää meille tarjouspyynnön joko täältä tai sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@kirjab2b.fi.

Tilaukset

Olen tilannut väärän tuotteen, mitä teen?

Jos olet tilannut väärän tuotteen ja huomaat virheen pian tilauksen teon jälkeen, ole nopeasti yhteydessä asiakaspalveluumme, niin yritämme pysäyttää tilauksen.

Jos tilaus on jo ehtinyt käsittelyyn, niin sitä ei valitettavasti voi enää peruuttaa. Vastaanota tilaus ja tee siitä palautus
normaalilla palautusprosessilla. Noutamatta jättäminen ei ole palautus.

Voinko lisätä tuotteita jo maksetulle tilaukselle?

Valitettavasti tämä ei ole mahdollista. Voit tehdä uuden tilauksen ja asiakaspalvelumme voi yhdistää nämä kaksi tilausta yhdeksi, jos kumpaakaan tilausta ei ole vielä kerätty. Suosittelemme ottamaan yhteyttä asiakaspalvelu@kirjab2b.fi.

Voinko vaihtaa tilaamani tuotteen toiseen?

Valitettavasti emme voi vaihtaa tuotteita. Jos tilasit vahingossa tuotteen, jota et tarvitsekaan, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin voimme yrittää peruuttaa tilauksen. Jos tilaus on ehtinyt toimitukseen, siitä voi tehdä normaalin palautuksen. Jos kyseessä on ennakkotilattava kirja, voidaan tilausta muokata ennen toimitusta.

Voinko tilata kirjan, joka ei ole vielä ilmestynyt?

Kirjab2b-verkkokaupasta voi ennakkotilata tulevia kirjauutuuksia. Ennakkotilattavien kirjojen julkaisupäivämäärän näet kunkin tuotteen kohdalta. Ennakkotilaukset toimitetaan alkaen kirjan julkaisupäivämäärästä.

Mikäli tilauksesi sisältää myös jo ilmestyneitä kirjoja, toimitetaan ne erillisellä lähetyksellä heti, kun tilaus on käsitelty eivätkä ne siten jää odottamaan ennakkotilatun tuotteen lähetystä.

Voit ennakkotilata myös kirjoja, joista painos on tilapäisesti loppu, mutta jonka uusi painos on jo tiedossa. Uuden painoksen ilmestymispäivämäärä näkyy tuotteen tiedoissa, ja tuote toimitetaan asiakkaille heti, kun uusi erä on saapunut varastolle.

Haluamani kirja on loppuunmyyty, voinko vielä tilata kirjan?

Jos tuotteen kohdalla on teksti loppuunmyyty, tarkoittaa se silloin sitä, että tuote on loppu varastoltamme eikä sitä ole tulossa lisää.

Voinko tilata kirjoja ulkomaille?

Valitettavasti toimitamme tällä hetkellä kirjoja ainoastaan Manner-Suomeen.

Mitä toimitustapoja voin valita tilaukselle?

Voit valita toimitustavaksi joko Postin, Matkahuollon tai Jakeluyhtiö Suomen. Lue lisää toimitustavoista ja -hinnoista täältä.

Peruutukset, palautukset ja reklamaatiot

Voinko peruuttaa tilauksen?

Jos haluat peruuttaa tilauksen ilmoita siitä meidän asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@kirjab2b.fi mahdollisimman pian. Jos tilaus ei ole ehtinyt varastolla käsittelyyn, voimme peruuttaa sen.

Voinko palauttaa tuotteita?

Lähtökohtaisesti tuotteita ei voida palauttaa ilman erillistä sopimusta. Lue lisää palautusehdoista täältä ja ota tarvittaessa yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@kirjab2b.fi.

Miten toimin, jos tilaamani kirja on viallinen tai vaurioitunut?

Mikäli tilaamissasi kirjoissa ilmenee vikaa tai ne ovat vaurioituneet, ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@kirjab2b.fi tehdäksesi reklamaation. Tutustu reklamaatio-ohjeeseen täältä.